Студенти теж прагнуть об’єднати Європу

В жовтні цього року в стінах нашого університету відбулася подія, присвячена інтеграції України до Європи. А саме 13–14 жовтня була проведена інтерактивна рольова гра: «Об’єднуючи Європу: батьки-засновники».


Представництво Європейського Союзу в Україні та Інформаційний центр ЄС при Чернівецькому національному університеті запросили студентів взяти участь у цій грі з історії європейської інтеграції. Метою заходу було детальніше ознайомлення студентів з  історією Європи після Другої світової війни та основними віхами створення Європейського Союзу через легкий та захопливий світ  гри. Відбір відбувався на конкурсній основі, тому кращі з кращих (адже, за словами одного з організаторів, бажаючих виявилося чимало) мали змогу взяти участь у цій грі.

Директор наукової бібліотеки Михайло Богданович Зушман охоче висвітлив свою думку щодо цього проекту та відповів на запитання NФ:

-        Захід був присвячений дуже важливим аспектам, які на сучасному етапі в нашій країні є актуальними. Це проблема інтеграції України в Європейську спільноту та її економічні, політичні та соціальні процеси. Студентство також стоїть не осторонь від цього питання. Гра симуляція, що відбулася в стінах нашої бібліотеки, де вже четвертий рік функціонує Інформаційний центр ЄС, тобто в читальному залі постійно знаходиться відповідно література, брошури, буклети про те, що таке ЄС кількома мовами: українською,  російською, англійською. Тому приїзд представників Інформаційних центрів з інших вузів свідчить про те, що такі зустрічі допомагають краще повідомити студентами про роль ЄС і тих цінностей і пріоритетів, які він сповідує, наскільки це є привабливим для української молоді та їхнього майбутнього.

Nф: На Вашу думку студенти вже достатньо свідомі, щоб оцінювати важливість проведення подібних заходів?

М.З.: Під час заходу були організовані лекції для студентів. Ми переконалися, що вони ставили досить гострі питання, тим самим показуючи свою обізнаність та глибоке розуміння проблеми. Для них дуже важливо бути успішними, а для цього потрібно вільно пересуватися по Європі. Цікавим є той факт, що, коли представник Європейської комісії запитав, якою мовою проводити лекцію, і запропонував українську, російську та англійську, третина студентів підняли руку, виявляючи бажання слухати лекцію англійською мовою. Це свідчить про те, що вони готові слухати англійською, а тому напевно і бути інтегрованими в Європейську спільноту.

Nф: Опишіть, будь ласка, коротко, в чому полягала суть гри?

М.З.: Перш за все це була гра: запитання-відповідь, своєрідний Брейн-ринг, який дозволяв студентам доволі швидко відповідати на низку запитань та активна робота з інформаційними даними через мережу Інтернет, якою ми забезпечили студентів  в нашому читальному залі.

Nф: Які подальші плани щодо організації подобних заходів?

М.З.: У нас є домовленість, що принаймні раз на рік за спільною згодою ми готові до подібної роботи. Будемо розширювати діапазон зацікавлених, адже цього року учасниками були студенти, що вивчають міжнародні відносини, міжнародну інформацію та політологію. Наступного разу ми плануємо залучати студентів філологічного, фізичного, математичного та інших факультетів, адже це не є вузькоспеціалізованою програмою. Ми не будемо обмежуватися студентством, а закликатимемо до участі викладачів та навіть учнівську молодь.

Пан Зушман також зазначив, що він та представники Інформаційних центрів інших вузів досягли мети, поставленої перед проектом. Всі залишилися задоволеними, адже це не було звичайне переливання з пустого в порожнє.

Нашим читачам Михайло Богданович побажав: «В першу чергу  бути активними! Не розчаровуватися! Працювати і ще раз працювати, бути наполегливими! Наполегливість в першу чергу у набутті знань, навичок. Тоді все буде так, я прагне наша молодь!»

Марта МЕЛЬНИК

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

5,608 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>